tisdag 18 juli 2017

Två böcker jag är nyfiken på just nu

Det är ju inte så att jag är utan böcker att läsa, men ni vet, det finns alltid fler man är nyfiken på. Här är två stycken som retar köpsuget extra mycket just nu.


My Best Friend´s Exorcism är skriven av Grady Hendrix, han som skrev Bokea, eller Horrorstor som den heter på engelska. Och titta på den här nya! Den ser ut som ett gammal VHS-band och jag bara älskar det. Den låter så klart också riktigt bra!


Hex såg jag en liten recension på och blev nyfiken på grund av att omslaget såg riktigt läskigt och bra ut! Så jag läste mer om den och det låter ju som något jag borde älska. Också är den ju blurbad av Stephen King, det hjälper kanske till att höja intresset en del för mig också. 

2 kommentarer:

  1. Omslaget till "My Best Friend´s Exorcism", så underbart!
    Har aldrig läst Grady Hendrix, men jag vill ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det snyggt! Ja gör det :D

      Radera