tisdag 16 februari 2016

Dags att dra en ny lapp

Jag har läst ut Valda verk av T.S. Spivet nu! Inlägg om den kommer i morgon troligtvis. Efter den visste jag inte vad jag skulle hoppa på härnäst så jag drog en ny lapp från min Tardis. Tänkte att det var lika bra när jag inte hade någon egen idé :).

Lappen som kom nu var "En bok som tappat sitt sug", alltså en bok jag inte känner mig sådär superpepp på att läsa längre. Så jag började rota runt och ganska snart hittade jag en perfekt bok, som dessutom kommer göra så att jag avslutar en serie!


Dags att läsa Allegiant! Jag är ganska säker på att jag har spoilat mig själv för ganska länge sedan men den ska bannemig läsas ändå!

14 kommentarer:

  1. På det stora hela tycker jag att Allegiant är en bra bok. Sedan håller jag inte med om alla de val som Veronica Roth gjorde och hade nog föreställt mig något annat än vad jag fick. Men bra är den ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli intressant att se hur det går, har hört så många olika åsikter om den.

      Radera
  2. Jag tyckte att detta var en riktigt bra avslutning på trilogin. Ser otroligt mycket fram emot att se filmen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är lite efter och har inte hunnit se andra filmen än!

      Radera
  3. Det var ju det jag skulle säga, vilket roligt lappsystem! Jag trodde det skulle stå exakta titlar, det där var ju mycket roligare, då får man ju så att säga göra ett val ändå. Och, jag känner samma inför Divergentserien! Får se om jag någonsin läser den tredje.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tyckte det blev lite bättre så här! Så finns det lite valmöjligheter ibland i alla fall :). Vissa lappar har titlar men de flesta har olika random "förslag" :)

      Radera
  4. Alligant struntaade jag i att läsa. Jag spoliade mig själv också och tyckte inte den var värd att läsa efter det. Skönt ändå att avsluta en serie! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror som sagt jag har spoilat mig själv för länge sen, men jag har så svårt att bara lämna den i hyllan :p. Kram

      Radera
  5. Kul med lappsystemet som du kör med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D Det känns kul för mig också än så länge :)

      Radera
  6. Jag är lite kluven om jag ska fortsätta den här serien eller inte, tyckte att Divergent var sådär och jag har också spoliat mig själv för ett tag sen så vet hur jag ska göra nu :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha så typiskt när man lyckas spoila sig själv :P. Jag gillade Divergent. Insurgent var okej. Så nu ska det bli intressant att se hur den här är. Men det kom lite rececensionsex så nu blir den liggandes och väntar igen :p

      Radera
  7. Hur går det med att läsa Allegiant? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eh...den har fått vila ett tag :p. Dök upp recensionsexemplar :p

      Radera