fredag 6 november 2015

Helgplaner


Trevlig helg på er! Har ni några roliga helgplaner? Jag kommer antagligen inte få så mycket läst för en av mina tjejkompisar kommer ner från Kiruna och hälsar på! Det ska bli jättekul. Vi ska ha en vinkväll, pyssla lite och så klart, som jag väntat, titta på Psycho! Får se om vi tittar på ettan eller kör ett maraton, det kanske vore något?

Skulle jag få något läst, på söndag kanske, så är det Min europeiska familj som är först på listan och sen antagligen In i skogen.

14 kommentarer:

  1. Det låter som en trevlig helg. Jag hade mycket hellre haft en vin-/pyssel-/filmkväll med en kompis. Själv ska jag först följa med till sambons styvfar på lördag och på söndag är det dags för sambons biologiska far. Och ungefär samma folk på båda tillställningarna. Inte så mycket lästid, nej...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just ja, fars dag! Ska gratta min per telefon bara eftersom han bor lite längre bort :)

      Radera
  2. Låter som en riktigt mysig helg. Själv skall jag hälsa på din dotter med familj på lördag eftermiddag. Är du nyfiken på vad jag planerar läsa i helgen, kika då in på bloggen.

    SvaraRadera
  3. Åh, jag var tvungen att ställa in en date med min bästa kompis och hennes hundvalp för att jag fortfarande är sjuk. Annars hade jag också fått dricka vin (och hundvalpsgosa) men nu får jag ligga hem i soffan och intensivt försöka bli frisk istället :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååhh hundvalp! Vad för valp? Du får gosa extra mycket när du är frisk!

      Radera
  4. Låter mysigt, hoppas du får en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Låter jättetrevligt!
    Själv har jag en ganska lugn helg planerad. Ska på barnkalas i morgon men annars bli det bara att vila och umgås med familjen, och lite läsning förhoppningsvis :)

    SvaraRadera
  6. Hoppas du haft en fin helg :)

    SvaraRadera