söndag 25 maj 2014

Läshelg


Nu när värmen börjat komma tillbaka hit upp i norr, har min ena systers sommarstuga blivit öppnad för året. Så i helg tog jag, min andra syster och hundarna bilen och åkte dit för lite lugn och ro. Att spendera tid där, när det inte är mycket folk runt omkring, innebär att det blir en hel del läst. Det finns nämligen inget internet, ingen tv, riktigt skönt faktiskt. Så det enda som blivit avbrott i min läsning i helgen är hundarnas behov, som så klart alltid kommer före.
Men jag har alltså hunnit läsa ut tre böcker! Det är Mörka platser av Gillian Flynn, Frostbiten av Marion Nyström och Tisdagarna med Morrie av Mitch Albom.

Så där har ni en liten hint om vilka recensioner som kommer upp under veckan! Först ut i morgon blir Frostbiten!

Hoppas ni har haft en bra helg!

6 kommentarer: