onsdag 3 juli 2013

Två nya böcker

Helt och hållet min mors fel, hon bad mig gå in på myrorna och leta lite saker åt henne. Och där finns det böcker, då blir det så här. Eller så är det väl kanske så att min självbehärskning vid billiga böcker är nästan lika med noll, vilket som.



  • Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón (har hört så mycket bra om den här så den har legat på min önskelista ett tag, nu kan jag ta bort den!)
  • Hercule Poirots jul av Agatha Christie (lite mysmordsläsning behövs alltid)

2 kommentarer:

  1. Vindens skugga har jag också på min önskelista, har hört hur mycket bra som helst om den.

    Jag har haft sådan (o)tur att de två gånger jag gått förbi Erikshjälpen så har det inte varit öppet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli väldigt spännande att läsa den sen :).

      Jag har iaf två andrahandsaffärer kvar att kolla..som jag vet om :). Det kan bli farligt :P.

      Radera