torsdag 27 juni 2013

Dagarna i stugan...

...var precis vad jag behövde! Jag läste ut två böcker och kom en bra bit in i en tredje som snart är utläst. Det var fint väder nästan hela tiden så jag kunde njuta av värmen och variera tiden mellan att roa/mysa med hundarna och läsa.

Jag skrev ju att jag skulle ta med två böcker, men sen kom syrran och sa att vi kunde stanna till idag (torsdag då) och då fick jag ju plocka med lite fler för att ha något att välja mellan. Så här såg min hög ut till slut;



  • En dag till skänks av Anna Gavalda
  • Dagboken av Nicholas Sparks
  • Horn av Joe Hill
  • En doft av apelsin av Joanne Harriss
  • Det magiska huset av James Herbert

plus då Blind lydnad som jag hade påbörjat redan. Och den blev så klart utläst, tillsammans med Dagboken och så har jag snart tagit mig igenom Det magiska huset. Mer om vad jag tyckte om dem kommer under helgen tänkte jag! 

Åh men det var härligt, det kändes att det var för länge sedan jag bara försvann in i böckernas värld. Det var lite som att komma hem igen.

2 kommentarer: