lördag 9 februari 2013

Mina böcker, femte delen i bilder




  • Rasande Rose av Stephen King
  • Staden som försvann av Stephen King
  • Sömnlös av Stephen King (tror det här var första King-boken jag läste!)
  • Varsel av Stephen King
  • Blixtsken av Dean Koontz
  • Främlingar av Dean Koontz
  • Fånga natten av Dean Koontz
  • Gömstället av Dean Koontz
  • Invasion av Dean Koontz
  • Midnatt av Dean Koontz
  • När månen skiner av Dean Koontz
  • Odd Thomas av Dean Koontz
  • Phantoms av Dean Koontz
  • Psykopaten av Dean Koontz (en bok som verkligen slet på mina nerver när jag läste den, satt på helspänn hela tiden!)


  • Vad natten döljer av Dean Koont 
  • Viskningar av Dean Koontz
  • Väktare av Dean Koonz (min favoritbok av honom)
  • Historikern av Elizabeth Kostova 
  • Mörkersikt av Johannes Källström 
  • Till dess din vrede upphör av Åsa Larsson 
  • Kvinnor som älskar av D.H. Lawrence
Och ovanpå ligger: 
  • Staden sover av Maria Lang

Woho, nu har vi tagit oss igenom första hela bokhyllan! På det sista hyllplanet ligger det nämligen bara fotoalbum. Så nästa gång hoppar vi vidare till hylla nummer två. 

8 kommentarer:

  1. Dean Koontz Psykopaten var ju hur bra som helst! :) Tyckte jag då jag läste den för 10 år sedan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den! Så spännande hela tiden :)

      Radera
  2. Jag har nästan alla de där Koontz-böckerna jag med. :) Väktare är min favorit också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du också gillar Väktare lite extra mycket :)

      Radera
  3. Håller med om att Psykopaten verkligen frestar nerverna genom hela boken. En av mina favoriter och en bok som verkligen skräms!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst gör den! Inte många lugna stunder i den.

      Radera
  4. Läser just nu Dean Koontz-Mr Murder.Har tidigare läst Fånga natten,sådär tyckte jag om den.Har bara läst 100 sidor i Mr Murder ännu men tycker lite sådär om den med...
    Kanske bara valt fel böcker.
    Stephen King däremot älskar jag!!
    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillar bloggen, tusen tack! :)

      Radera