onsdag 2 januari 2013

Lite nya böcker

Hemma från första dagen på praktiken, och jag kom hem till ett paket! Hade beställt från cdon.com när de hade 3 pocket för 99  (en tidig födelsedagspresent åt mig själv tänkte jag), samtidigt köpte jag en sen julklapp åt sambon.



  • The Hobbit av J.R.R Tolkien (sambons julklapp)
  • Själens osaliga längtan av Audrey Niffeneger 
  • Horn av Joe Hill
  • Slutet på Mr. Y av Scarlett Thomas 
Tänk om man hittade ett sådant paket varje dag man kom hem från praktiken, det hade varit trevligt :). 

6 kommentarer:

  1. Oj vilket bra paket! Har läst alla utom den sista och gillat dem alla!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh det låter som jag har mycket bra läsning framför mig då! :D

      Radera
  2. Inte dumt alls faktiskt.
    Jag hade faktiskt en som väntade på mig när jag kom hem med Frida från vår kvälls promenad. Även om det är en lånad bok från bokcirkeln jag är med i, var det ändå trevligt att öppna det lilla paketet n_n

    SvaraRadera
    Svar
    1. Paket är alltid så trevligt att få öppna ^^ Man blir lite som ett barn på julafton :D

      Radera
  3. Hobbiten borde man kanske läsa.. :) Har inte ens sett filmen ännu..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte heller sett den än! Det borde man ju göra snart känns det som :)

      Radera