söndag 17 april 2011

Vargnatts bokhylla

När man suttit hela dagen och läst bokbloggar, så går det så här till slut; man startar en egen. Med lite påtryckning från en bokgalen väninna också ska kanske nämnas :).

Jag har alltid älskat att läsa. Kommer inte ihåg en tid utan böcker i mitt liv. Det är en sådan befrielse att kunna försvinna ner i en bok ett tag och få upptäcka nya platser och nya spännande personer. Det finns så många otroliga berättelser att få ta del av!

Så här är det tänkt att jag ska dela med mig av de böcker som kommer in i mitt liv, vad jag tycker och känner efter att ha läst dem. Om de berörde mig, om de fick mig att skratta eller gråta, eller kanske inte lämnade något avtryck alls i mitt hjärta.
Det borde bli en intressant resa :)

2 kommentarer:

  1. Wowowo! ^^ (säger den bokgalna väninnan) Hihi!

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen! =) Och tack för gratulationen. Den värmde fint!

    SvaraRadera