lördag 29 oktober 2016

Lite citat denna lördag

Ibland sitter jag väldigt länge, alldeles för länge och rotar runt på Pinterest efter bilder. Det kan vara på inredning, vackra platser jag vill se eller söta djur. Men väldigt ofta hamnar jag på citat, eller citat är nog inte ens rätt sak att säga för alla, men ni vet, ord som träffar rätt. Så idag får ni lite såna som jag hittat och tyckt om, vissa har med böcker att göra, andra inte. Har ni någon egen favorit?





Också avslutar jag med ett favoritord. Jag tycker både ordet i sig och dess betydelse är så vackert:


4 kommentarer:

  1. Jag älskar citat, ordspråk m.m. Och jag älskade alla som du nämnt ovan. :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra :) Trevlig helg till dig också!

      Radera
  2. Superfina allihop! Älskar citat och kloka småtexter! :)

    SvaraRadera