måndag 13 juni 2016

Nytt i bokhyllan





  • Mansfield Park av Jane Austen
  • Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt
  • Samhällets olycksbarn av Victor Hugo
  • Frukt & grönt: recept från mitt kök och skafferi av Lotta Kulhorn
  • Under vintergatans alla stjärnor av Camilla Davidsson
  • Pensionatet vid världens ände av Camilla Davidsson
  • Tjugo år till dig av Anna Lönnqvist
  • I skogens stillhet
  • Total och oåterkallelig förlängning av vitala funktioner av Elisabeth Mannerfeldt
  • För in de döda av Hilary Mantel
  • Vulkanen och kalven som Po räddade av Grethe Rottböll
  • In the Blood av Jenny T. Colgan
  • Doctor Who - After Life
  • Weird Things Customers Say in Bookshops av Jen Campbell
  • Brave Enough av Cheryl Strayed
Är det någon bok ni läst? Någon ni vill läsa? :) 

8 kommentarer:

  1. Låt vargarna komma tyckte jag väldigt mycket om! Hoppas att du också gillar den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag att jag kommer göra! :)

      Radera
  2. Vilken härlig hög :) Omslaget till Tjugo år till dig var verkligen hur fint som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Tror aldrig ett omslag gett mig hemlängtan tidigare :p

      Radera
  3. Det var ingen dålig hög. Låt vargarna komma är riktigt bra :) Samhällets olycksbarn är en av mina absoluta favoritböcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har jag i alla fall två att se fram emot :D

      Radera
  4. Wow, vilken rejäl hög. Låt vargarna komma och två böcker av Hilary Mantel har jag stående i bokhyllan, Icke lästa ännu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag behöver vinna mycket pengar så jag kan vara ledig länge och bara läsa :D

      Radera