torsdag 17 mars 2016

Tardis-valet #3

Ja nu får det helt enkelt heta Tardis-valet! Då är det i alla fall enkelt att sätta en rubrik på de här inläggen. Det är ju en ny månad och jag insåg att jag inte hade dragit någon ny lapp, så kan vi inte ha det!

Den här lappen var mer konkret:


Det är alltså dags för mig att stifta bekantskap med Jens Lapidus för första gången. Valet blev enkelt, jag har bara en av hans böcker i hyllan.


Sthlm delete ska alltså läsas under mars! Ni som läst, vad tycker ni om den?

6 kommentarer:

  1. Nu har jag ju inte läst just denna, men hans andra serie har jag slukat. Gillar väldigt mycket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har varit/är jättetveksam till hans andra serie. Den här vet jag inte riktigt, men ska bli intressant :).

      Radera
  2. Jag prövade precis Lapidus för första gången (pga bokcirkel), jag läste VIP-rummet och den var bra. Nu ligger Sthlm-delete i läsplattan och väntar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! :) Jag hoppas mitt möte med hans bok blir positivt. Har inte börjat ännu.

      Radera
  3. Har inte heller läst något av honom. Jag hoppas boken är bra :)

    SvaraRadera