fredag 30 oktober 2015

Helgplaner

Woho fredag igen! Veckorna går underligt snabbt egentligen. Jag jobbar i morgon, men det är en kort dag så jag hoppas på att få mycket läst ändå under helgen!

Det jag koncentrerar mig på är först och främst Monster i garderoben av Johan Hilton som är den andra av de Augustnominerade böckerna jag gett mig på. Den är väldigt lättläst och intressant hittills!
Men jag måste ha igång en skönlitterär bok också och nu har jag äntligen börjat på Regissören av Angelika Braun. Ni vet den med Per Moberg på omslaget. Också otroligt snabbläst hittills så det här ska nog gå bra!


Förutom det skulle jag också vilja hinna spela in en bookhaul i helgen. Jag har ju inte visat de som följde med hem från bokdagen i Stockholm, sen har jag fått nya recensionsexemplar, plus lite böcker från syster och senast igår fick jag några från hennes arbetskompis så...det är en liten hög kan vi säga.
Ni kan ju förbereda er och ha hemma te och kakor, eller popcorn, eller något för den videon! Det kan behövas.

Vad gör ni i helgen?

13 kommentarer:

  1. Låter underbart med en till bookhaul! Teburken är laddad. ;) Själv hoppas jag också få lite läst, ska börja på Skuggbiblioteket av Mikkel Birkegaard. Och sticka färdigt min halsduk! :) Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha perfekt! Jag lydde mitt eget råd och köpte nytt te idag, med smak av varm choklad med grädde! :D
      Trevlig helg!

      Radera
    2. Åh det låter gott! Det måste jag prova nån gång. :)

      Radera
  2. Ser fram mot en bookhaul :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Skall bli trevligt att se en ny bookhaul.

    SvaraRadera
  4. Bookhaul är alltid kul!

    Jag hoppas hinna läsa massor i helgen, och imorgon ska jag tvinga med sambon på superloppis :) trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Svar
    1. Den kommer förhoppningsvis upp i morgon! :)

      Radera
  6. Ser fram emot en bookhaul :)

    SvaraRadera