onsdag 22 april 2015

The Pirate Book tag


En tag jag hittade på youtube som jag tyckte var kul! Den är skapad av ThePerksOfBooks. Vill ni göra den så lämna gärna en kommentar! Frågorna kommer här:

1.{Stranded on a deserted island} Favorite survival story?
2.{Name your Pirate ship} Pick a book title off your shelf that would be the name of your ship
3.{Why is the rum always gone?} Pick a book that had you going crazy
4.{I will go down with this ship} Book OTP?
5.{Walk the plank} Which book character would you want to dispose of and why?
6.{Treasure} Name a book you are in love/admire/or are obsessed with.
7.{Pirate Crew} 3 Book characters you'd want to be apart of your ship.
8.{Dead men tell no tales} Recommend some pirate books you have read. If not, talk about ones you want to read.

4 kommentarer:

  1. Rolig tag! :) Jag har inte heller läst några piratböcker men har tittat på Pirate's Alley av Suzanne Johnson. Och jag tycker det skulle vara häftigt om ditt piratskepp skulle heta just Vargnatt! :) Men det andra är också fint. Tack för en härlig video!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det känns som ett passande namn för mitt skepp! :) Kul att du gillade videon :D

      Radera
  2. Kul tagg :-) Det känns inte som min genre dock, så jag får nog hoppa. Jag ville bara fråga, vad handlar Vargnatt om? Han har skrivit en riktigt bra sci-fi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har han? Vad heter den? :) Vargnatt är en kärlekshistoria med en varulv, jag minns inte just nu om det är kvinna eller man som är varulven. Var väl inte det bästa jag läst, köpte den mest för namnet :)

      Radera