onsdag 11 februari 2015

Spaning på Bokrean

Nu har ju Adlibris, Bokus, Cdon och Ica släppt de böcker som kommer vara på bokrean i år, så man kan förhandsbeställa. Jag har så klart kikat igenom dem och det är (som tur är) bara på Adlibris och Bokus jag hittat lite jag är intresserad av. Jag har inte hunnit kolla Akademibokhandelns tidning ännu, men det ska också göras så klart.

Jag tänkte i alla fall visa upp några jag är extra nyfiken på! Först ut, Adlibris:


Jag gillar ju Oates väldigt mycket och har varit nyfiken på den här ett bra tag. Den beskrivs som en historisk roman med skräckromantiska inslag och det låter riktigt bra!


Jag har inte läst den första trilogin som de här författarna har skrivit, men jag har de två första i den och den ska läsas! Jag har hört så mycket bra om den. Och den här boken, Glaskroppar, låter precis lika bra!

Sen hoppar vi till Bokus:


Om jag köper den här blir jag väl sist i världen med att göra det känns det som ,men då är det väl kanske på tiden också?


Jag gillar ju verkligen Ahern så när den här finns för bara 29 kronor är det väldigt svårt att stå emot!

Det finns några fler böcker på både adlibris och bokus som jag sparat länkarna till, men det här är dom jag är allra mest sugen på.

4 kommentarer:

  1. Ska också köpa Gone Girl, men gör det på Akademibokhandeln! Den är billigare där :) Dessutom, gå dit mellan 7-10 och ta 4 reaböcker men betala för 3! Me like! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, jag ska ta och kika i deras katalog nu! ^^ Får se om jag köper där istället då.

      Radera
  2. Gone girl gillade jag! Bara du inte sett filmen :) inget fel på filmen alls (Ben Affleck, mums) men boken bättre som alltid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte sett filmen än, vill läsa den först :)

      Radera