lördag 2 november 2013

Två nya böcker!

Så...är det smart att samla på sig massa nya böcker när man inte ens äger en enda bokhylla att sätta dem i? Njae, kanske inte. Tur det finns många påsar att använda som förvaringsplats under tiden!

Det är två nya böcker som hittat hit den här veckan. En bokvinst och ett recensionsex som jag faktiskt var modig nog att fråga författaren om själv! Jag har aldrig vågat fråga om en speciell bok tidigare, woho för framsteg!



  • Det kommer aldrig mer vara du av Anne-Lie Högberg. Det här är boken jag frågade om, och Anne-Lie var snäll och skickade ett ex riktigt snabbt! Jag hittade boken på instagram, läste en hel del fina ord om den och jag blev direkt helsåld på titeln så jag var tvungen att våga fråga! Dessutom..och håll i er nu för det här är sällan det tas upp på min bokblogg...men jag tycker omslaget är galet snyggt!
  • Förlora för att vinna av Eva Holmquist hade jag turen att vinna inne hos The Ponkissons! Det låter som en väldigt intressant och spännande bok: "ett rymdäventyr med fantasykänsla". 

4 kommentarer:

  1. Våga fråga på du, de flesta förlag är riktigt generösa med att skicka böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kanske får bli lite modigare med det! :)

      Radera
  2. Hehe äsch då, lägg dem i fönstret eller på golvet. Alltid roligt med nya böcker ju :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det kommer bli något sånt snart! Men då har jag ju bara mer böcker att pyssla med sen när jag får eget så det är bra! :D

      Radera