lördag 23 mars 2013

Mina böcker i bilder, elfte delen

Nu tar jag de böcker som står i vår smala hylla, så det blir lite diktböcker, lite ljudböcker och lite annat smått och gott :).




  • Love letters of great men 
  • Det vi nästan säger - En poesiantologi från Sockerdricka
  • Precis som det aldrig var - En poesiantologi från Sockerdricka
  • Dikter av Gustaf Fröding
  • Nu måste jag sluta 
  • Att få vara nära dig lycklig och gåshuden
  • Det kliar i mitt hjärta 
  • Samlade dikter 1954-1996 av Tomas Tranströmer
  • Katter i svensk poesi av Björn Meidal
  • Jag älskar dig av Paulina Westerlind
  • Värmländingarne 
  • Dikter av Viktor Rydberg
  • NKI-skolans upplsagsbok (den står där mest för att..jag vet inte riktigt, det är sambons bok och den passade väl bra med sitt utseende där, haha) 
  • Dikter av Maria Wine


  • Kejsaren av Portugallien av Selma Lagerlöf
  • Lagens långa näsa av Hans Alfredson
  • En god människa Nick Hornby
  • Den otroliga vandringen av Sheila Burnford
  • Lustfyllt- erotiska noveller 
  • Mörkrädd av Andreas Roman
  • En hjärtformad ask av Joe Hill
  • Änglar och demoner av Dan Brown


  • Ord om vänskap
  • Lilla boken med Sjukhushumor
  • Lilla boken med Språkgrodor


  • Lejonet Horoskop 2013
  • Stenbocken Horoskop 2013

Sådär ja, lite blandat den här gången :). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar