onsdag 22 februari 2012

Nattöppet i bokaffären

Natten till idag hade bokaffären här i Kiruna öppet mellan 00-01, och min mor var snäll nog att erbjuda mig skjuts dit så jag kunde försöka få tag på de viktigaste böckerna jag kollat in på rean innan de försvann :).

Det var ganska mysigt. Jag och mamma plus 7-8 personer till stod utanför och väntade på att de skulle öppna. Personalen var glad och trevlig och glad och det smittade av sig den sena timmen.
Jag fick tag i de böcker jag verkligen ville ha, men i morgon blir det en tur igen med en vän för att se om det finns någon extra som intresserar :).



Här är de jag hittade i natt;

  • Strax efter solnedgången av Stephen King
  • Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
  • Mörka strömmar av Arnaldur Indridason.
Jag är väldigt nöjd! Mamma hittade två Fem-böcker som hon köpte till systersonen, dessutom har hon köpt hem två böcker av Camilla Läckberg, Fyrvaktaren och Änglamakerskan. Och en bok av Anne Holt, Frukta inte. De böckerna köpte hon från sitt jobb, som är i en mataffär.

Jag vet att många andra bokbloggare också shoppat loss på internet och i affärer, kanske trots att hyllorna redan har en hel del oläst som står och väntar ;). Men man kan ju aldrig ha för många böcker, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar