tisdag 22 november 2011

Högst upp på vill-ha-listan just nu

Min lista på böcker jag vill ha är ganska lång, men några jag vill ha lite extra just nu är bland annat;



Det är ju Stephen King! Ett måste för mig att ha.



Jag älskade hennes förra bok så vill väldigt gärna läsa den här också.


Har läst så mycket bra om den här på olika bloggar så jag är verkligen intresserad av att själv få läsa den också!


Fastnade verkligen för den här boken när jag letade julklapp åt systersonen.


Man får väl drömma eller hur? :)


2 kommentarer:

  1. Under kupolen är på väg hem i ett litet paket as we speak. Jag har längtat så. Trist bara att jag måste vänta med läsningen lite, två böcker ligger före i kön.

    SvaraRadera
  2. Men då vet du att du har något att se fram emot i alla fall :)

    SvaraRadera