tisdag 24 maj 2011

Biblioteksbesök och Flickan med glasfötter

Idag blev det ett snabbt besök på bibilioteket, hade böcker som skulle lämnas tillbaka senast idag så fick ta mig dit även om jag inte mår riktigt hundra än. Men det var skönt att få byta ut böckerna i alla fall :).
Så ikväll ska jag börja lyssna på Kvinnan i grönt av Arnaldur Indridason och efter middagen ska jag börja läsa I det förflutna av Kate Morton.

Innan jag åkte dit läste jag ut Flickan med glasfötter av Ali Shaw, och vilket fin bok det var! Otroligt vackert skriven och jag började verkligen bry mig om personerna i den. Jag satt hela tiden med hoppet i bröstet tänt för dem.
Det var verkligen en bok värd att läsas och speciellt några scener ur den kommer dröja sig kvar i mig länge. Den blev en av de böcker som fick 5 stjärnor av mig på bok.nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar